Wyjątkowy Customer Experience

Liderzy rynku retail zgodnie mówią, że sukces sprzedażowy coraz bardziej zależy od wyjątkowego doświadczenia zakupowego, które zdołamy wykreować. Produkt, cena i jakość obsługi stają się absolutną podstawą – koniecznym warunkiem utrzymania klienta.

Jego lojalność oraz gotowość do wydania więcej zaczyna się wraz z bardziej angażującym i satysfakcjonującym doświadczeniem zakupowym. Multimedia mogą je wywoływać, ale muszą dawać znacznie więcej niż tylko lepszą jakość obrazu.

Sama technologia jest na końcu. Kluczowy jest sposób, w jaki jej użyjemy.

*Słowa „fizyczny” i „cyfrowy” tworzą nowe słowo – phygital, oznaczające cyfrowo realizowane zadania, które wcześniej były wykonywane rękami ludzi.

**Customer experience klienta to suma wszystkich interakcji między nim a firmą, w każdym aspekcie procesu zakupowego.

Czym jest strategia phygital?

Tworzenie strategii phygital musi rozpocząć się od oceny
bieżącego doświadczenia klienta.

1. Gdzie klienci napotykają trudności?
2. W jakich momentach osiągają sukcesy, w które chcesz mocniej inwestować?
3. Co można zrobić, aby lepiej połączyć doświadczenia fizyczne i cyfrowe?

Celem jest stworzenie zaangażowania, które klienci uznają za tak łatwe, że staje się ono „cichą użytecznością” (silent utility). Wysiłek, jakiego wymaga interakcja z Twoją marką, jest minimalny lub nie ma go wcale – zastępują go wyjątkowe konsumenckie doświadczenia!

Wdrażamy systemy Digital Signage – włączamy Digital Signage w aktywną sprzedaż

W dzisiejszych czasach konkurencja jest silna, a marże niskie. Aby odnieść sukces, sprzedawcy detaliczni muszą stworzyć przewagę konkurencyjną. Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest sklep połączony (connected store), w którym ekrany, terminale POS, telefony komórkowe i kioski nie są już samodzielnymi urządzeniami. Zamiast tego są one częścią inteligentnego systemu, który wymienia informacje między urządzeniami i siecią informatyczną sklepu, zapewniając większe zaangażowanie klientów i lepsze doświadczenia.

System Digital Signage to:

  • angażujące i spersonalizowane doświadczenie w sklepie,
  • sprzedaż krzyżowa produktów i promowanie towarów o wysokiej marży,
  • eliminacja kosztów związanych z aktualizacją, dystrybucją i dostosowywaniem reklam drukowanych,
  • dostarczanie w czasie rzeczywistym danych o aktywności w sklepie,
  • agregacja danych z różnych źródeł – połącz swój system DS z mediami społecznościowymi, magazynami, punktami sprzedaży, programami lojalnościowymi, systemami CRM, ERP, POS,
  • silnik kontekstowy – uzależnij przekaz od pogody, geolokalizacji, stanu magazynu, priorytetu sprzedaży i wiele więcej.

Dostarczamy ekrany LCD, ekrany LED dotykowe ekrany

Dostarczamy rozwiązania największych producentów takich jak: Hisense, LG, Samsung.
Analizujemy Twoją przestrzeń tak aby dobrać optymalne rozwiązanie pod kątem wielkości czy też jasności wyświetlacza. Dobieramy system montażu pod kątem szybkości serwisowania oraz jakości.

Budujemy rozwiązania spersonalizowane – w zależności od kontekstu miejsca:

  • ekrany wolno wiszące
  • ekrany zabudowane – wraz z obudowami oraz maskownicami
  • ekrany openframe – do zabudowy w systemach meblowych
  • ekrany dotykowe dla retail
  • ekrany dotykowe – tablice dotykowe
  • ekrany o podwyższonej jasności (window facing)
  • Menuboardy

Dostarczamy ekrany LCD, ekrany LED dotykowe ekrany

Dostarczamy rozwiązania największych producentów takich jak: Hisense, LG, Samsung.
Analizujemy Twoją przestrzeń tak aby dobrać optymalne rozwiązanie pod kątem wielkości czy też jasności wyświetlacza. Dobieramy system montażu pod kątem szybkości serwisowania oraz jakości.

Budujemy rozwiązania spersonalizowane – w zależności od kontekstu miejsca:

  • ekrany wolno wiszące
  • ekrany zabudowane – wraz z obudowami oraz maskownicami
  • ekrany openframe – do zabudowy w systemach meblowych
  • ekrany dotykowe dla retail
  • ekrany dotykowe – tablice dotykowe
  • ekrany o podwyższonej jasności (window facing)
  • Menuboardy

Integrujemy rozwiązania SelfService dla Twoich potrzeb

Współpracujemy z liderami rynku self checkout i dostarczamy rozwiązania szyte na miarę. Zaprojektujemy ich wygląd i funkcjonalności tak aby wpisywały się w Twój biznes i były zgodne z wystrojem Twoich lokalizacji oraz integrowały się z Twoimi systemami POS, ERP, CMS.

Zbudujemy dla Ciebie spersonalizowane rozwiązania zgodne z Twoimi oczekiwaniami designu oraz funkcjonalności:

  • kioski samoobsługowe
  • kasy samoobsługowe
  • punkty informacji o produkcie
  • wayfindery
  • systemy QSR (quick service restaurant) dla restauracji
  • systemy KDS (kitchen desktop system) dla restauracji

Pomagamy zarządzać kategorią cenową (ESL – electronic shelf label)

Pomożemy zwiększyć sprzedaż, zredukować koszty zarządzania kategorią cenową i zoptymalizować zużycie papieru. Zintegrowany moduł do zarządzania cenówkami pozwoli automatycznie zarządzać cenami i wykorzystywać nowy format komunikacji do wspierania aktualnych działań w strefach produktowych oraz spersonalizować go tak, by był spójny z identyfikacją wizualną marki.

Elektroniczne etykiety cenowe wyróżniają się szybką instalacją – instalacja jest dedykowana do systemów półkowych, a demontaż odbywa się przy pomocy prostego narzędzia. Inteligentny system lokalizacji produktu umożliwia personelowi łatwe identyfikację towaru na półce, a wydajny system zasilania zapewnia 10 lat pracy ciągłej. Efekt? Duża redukcja kosztów i bezproblemowe działanie przez długi czas.

Pomagamy zarządzać kategorią cenową (ESL – electronic shelf label)

Pomożemy zwiększyć sprzedaż, zredukować koszty zarządzania kategorią cenową i zoptymalizować zużycie papieru. Zintegrowany moduł do zarządzania cenówkami pozwoli automatycznie zarządzać cenami i wykorzystywać nowy format komunikacji do wspierania aktualnych działań w strefach produktowych oraz spersonalizować go tak, by był spójny z identyfikacją wizualną marki.

Elektroniczne etykiety cenowe wyróżniają się szybką instalacją – instalacja jest dedykowana do systemów półkowych, a demontaż odbywa się przy pomocy prostego narzędzia. Inteligentny system lokalizacji produktu umożliwia personelowi łatwe identyfikację towaru na półce, a wydajny system zasilania zapewnia 10 lat pracy ciągłej. Efekt? Duża redukcja kosztów i bezproblemowe działanie przez długi czas.

Maszyny wydawsze – Click&CollectOmniLocker

Własny pickUpPoint to najlepsze połączenie kanałów ecommerce, fizycznych sklepów i aplikacji online.
Dzięki Omnilockerowi usprawnisz procesy wydawania i zwrotu. Zwiększysz powierzchnię magazynową w przestrzeni sklepu.

Usprawnisz pracę kasy i skrócisz kolejki, a cały proces c&c (clik and collect) stanie się łatwy i prosty bez zaangażowania pracowników.

R&D

Projektujemy i wdrażamy rozwiązania nietypowe, dostosowane do potrzeb danego klienta. Łączymy różne technologie w jedno środowisko, tak aby dawać nową jakość CX dla naszych klientów. Nasze projekty są innowacyjne i jakościowe. Dzięki zespołom ludzi takich jak elektronicy, inżynierowie, programiści, specjaliści od design thinking oraz customer journey opracowujemy i wdrażamy unikalne rozwiązania dotąd niespotykane na rynku w kontekście retail i sprzedaży.

Jeżeli masz potrzebę zautomatyzowania procesu w retail lub chcesz go usprawnić, a nie wiesz jakich technologii i w jaki sposób użyć, to dobrze, że tu trafiłeś – wymyślimy to za Ciebie.

R&D

Projektujemy i wdrażamy rozwiązania nietypowe, dostosowane do potrzeb danego klienta. Łączymy różne technologie w jedno środowisko, tak aby dawać nową jakość CX dla naszych klientów. Nasze projekty są innowacyjne i jakościowe. Dzięki zespołom ludzi takich jak elektronicy, inżynierowie, programiści, specjaliści od design thinking oraz customer journey opracowujemy i wdrażamy unikalne rozwiązania dotąd niespotykane na rynku w kontekście retail i sprzedaży.

Jeżeli masz potrzebę zautomatyzowania procesu w retail lub chcesz go usprawnić, a nie wiesz jakich technologii i w jaki sposób użyć, to dobrze że tu trafiłeś – wymyślimy to za Ciebie.

Wzbogać przestrzeń w Audio & Aroma Services

Doskonałym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest zapewnienie odpowiednich warunków, które będą sprzyjały klientowi podczas dokonywania zakupów. Prawidłowo dobrana ścieżka dźwiękowa, czy nuta zapachowa może sprawić, że odbiorca będzie czuł się komfortowo w przestrzeni sklepu, co więcej zatrzyma się na dłużej, zwiększając tzw. koszyk zakupowy.

Pozytywne doświadczenia klienta nie tylko zachęcą go do odwiedzin przestrzeni handlowej jeszcze raz, ale również wpłyną na rekomendacje miejsca wśród znajomych. Uważamy, że marketing sensoryczny w połączeniu z nowoczesną technologią to idealne rozwiązania, które odzwierciedla charakter marki.